Today's

2010-03-23 @ 19:04:13

Dagens humör: Dryg men glad! (hur går det ihop..?)
Dagens mående: Helt okej, lite skoltrött som vanligt bara. Men det går över till helgen!
Dagens borde: Förbereda mig lite inför bokomslagsredovisningen, mentalt alltså.. Har ingen aning om vad jag ska säga om mitt bokomslag!!
Dagens frisyr: En slarvig fläta och snurrad lugg.
Dagens smink: Foundation, rouge, maskara m.m.
Dagens klädsel: Jeans, linne & en svart oversized tröja med en unicorn på! :D
Dagens planer: Duscha & redigera lite bilder från studiofotningen!
Dagens materiella vill ha: En volummaster..
Dagens fundering: När det någonsin hade tänkt bli vår..
Dagens beroende: kladdkaka!
Dagens tråkigaste: Lång dag i skolan, med ungefär 1½ timmes datakunskap, 2 timmar bild + 80minuters matte och engelska..
Dagens längtan: Våren & Lovet! Och att få gå med mina high heels utan att klackarna slits ut pga allt jävla grus efter vintergrusningen!!
Dagens superlängtan: Nästa återträff med de gamla gänget! Hur länge sedan var det nu sedan sist?? <3
Dagens tidning: Cosmopolitan (som jag typ bara läser om och om igen. haha!)
Dagens låt: The Veronicas - In Another Life



Nu ska jag ta mig en dusch! Studiobilderna lägger jag upp imorgon!
Ännu mer härliga & awesome roliga bilder :D



Kommentarer
Postat av: emma.

sv: tack :D

2010-03-23 @ 21:55:54
URL: http://emmalindbloms.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0