Tävling hos Kan Dee!

2010-03-16 @ 17:45:00



Jag har bara en kvart på mig att anmäla mig till Kan Dee's tävling om detta ursnygga, supersexiga, megacoola linne! Jag har länge avgudat Sandra för hur bra hon ritar, och jag har inte varit så sen med att berätta det för henne heller, men jag har ju ett i-landsproblem. Jag äger inte en enda Kan Dee tröja! Jag har länge velat ha ett, men har liksom aldrig riktigt haft tid/ork att beställa hem, så nu håller jag tummarna för att det går vägen i tävlingen i stället. Annars får jag önska mig ett linne i födelsedagspresent, men det är ju två månader dit.. A n d   I   W a n t   A   K a n   D e e   S h i r t   N O W ! :(

www.KanDeeShop.se



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0