Galleri Kretsen

2010-03-31 @ 16:39:10




D a g e n   v a r   h e l t   o k e j ,   m e n   ä n d å   g a n s k a   t r i s t . .
Min grupp for iväg till galleri kretsen, där skulle vi hålla på med grafik, alltså trycka och hålla på. Eftersom att jag har gjort det cirka 1 miljon gånger tidigare så var det rätt så trist för min del, men vi hade ganska kul ändå & det blev ganska chill. Till lunchen gick alla till donken och sen var det bara att dra sig tillbaka till Kretsen för att fortsätta.

o h   j u s t e . .
När jag skulle ta mig hem var tåget försenat, så jag bestämde mig för att ta bussen från stationen hem sen för att slippa gå. Bussen var mer än halvfull, så jag bestämde mig för att stå upp eftersom jag bara skulle en station. Då jäklar, efter att bussen börjat köra, ropar tanten som kör ut i högtalarna.. "med mån om sittplatser så vill jag att alla sitter ner i bussen.." Oh herre gud var tyst det blev i bussen, och varenda jäkel vände sig om mot mig för att stirra. Notera att det bara var jag som stod upp i bussen..

Tack kära busschaufför, det där kunde du inte ha gjort lite mer diskret :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0