Bad day

2010-03-15 @ 16:35:17

Även om det precis har varit lov för bara någon vecka sedan så känner jag mig fortfarande hur trött och konstig som helst. Till och med mina vänner i skolan märker det. På mornarna är jag oftast dryg och asskum, och ingen vågar väl riktigt säga något till mig då, men på eftermiddagarna brukar de mesta bli som vanligt igen då mitt humör kommer tillbaka. Min enda gissning till vad skälet kan vara är väl skolan. Ingenting är kul längre, inte ens bildlektionerna. Vart tog all glöd vägen? Inspirationen ligger på botten just nu och det enda jag vill är att träffa mina gamla vänner och umgås. Like the old days.

Jag har bestämt mig för att inte göra en enda läxa idag, bara ta hand om mig själv. När hände det sist? Koppla av framför skins och skämma bort mig själv med manikyr och peeling (fan va klyschigt det låter..). Kanske ägna lite mer tid åt bloggen vore bra och sluta tänka på verkligheten en stund. D e t   l å t e r   b r a !



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0