8e mars 2010

2010-03-08 @ 16:10:17

Jaha, då var lovet slut och skolan har börjat.
Jag kan ju inte direkt säga att det är något jag sett fram emot. Förut brukade jag alltid få en sorts "fresh start" känsla efter loven, men nu känns det bara bajs. Inte alls lika kul att komma till skolan längre, allt är så jäkla konstigt. Usch, gillar det inte alls! Nu längtar jag bara efter mina gamla vänner att vara hos. Det gamla gänget, vi som tillsammans hade världens sjukaste humor och som inte brydde oss om någonting negativt typ.. även om det fanns dåliga dagar så saknar jag verkligen de gamla tiderna. Just nu känns det bara som bajs, och jag har fått den där lusten att vilja skolka från vissa lektioner som man inte orkar med, något som jag aldrig riktigt kännt förut. Hur i helvete ska jag stå ut i ytterligare 2 ½ år?! Å å å h !

J a g   b e h ö v e r   e n   k r a m   j u s t   n u .



Kommentarer
Postat av: Jaccccie

du kan få 10000 kramar av mig nästa gång vi ses :D<3

2010-03-08 @ 17:39:02
URL: http://jacquelinear.blogg.se/
Postat av: Sofie

Stoooooor kraaaam från Sofie till Josefine! <3

2010-03-12 @ 00:09:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0