Saknad.

2010-06-19 @ 22:14:20
Ibland kan jag komma på mig själv att sitta och vänta på att du ska logga in om kvällarna.
Jag kommer aldrig glömma de kvällar & nätter då vi kunde sitta uppe och chatta med varandra i
timmar utan att vilja logga ut. Nu vet jag inte vad jag ska göra mer när jag vet att du aldrig mer
kommer att logga in för att prata med mig.

Även om det kanske inte känns lika mycket nu som förut, så gör det ändå ont inom mig att tänka på att
jag aldrig kommer att få träffa dig igen. Jag har aldrig öppnat mig så mycket för någon annan person, och du hade verkligen en speciell plats i mitt hjärta.

Fan vad jag saknar dig Linda. Livet är så jävla orättvist.

Tanken på att du kommer att missa så mycket här i livet gör ingen rätt. Du förtjänade inte att försvinna, inte Rasmus heller. Ingen förtjänar att tas från sina nära och kära när tiden inte ens är inne för det.

Jag kände bara för att skriva av mig lite.


Kommentarer
Postat av: amal & sandra

sv: oj vad dyrt dt skulle bli :D

2010-06-23 @ 21:25:49
URL: http://amalosandra.blogg.se/
Postat av: ONE OF A KIND - Tävling pågår !

Fint skrivet..

Beklagar...

2010-06-24 @ 11:26:47
URL: http://itsyouandme.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0