Linda

2010-06-06 @ 18:11:06


Jag vet inte hur jag ska säga eller skriva,
ingenting är egentligen klart i mitt huvud. Allt känns så overkligt,
en del av mig vill inte tro att det är sant, att det verkligen har inträffat,
men när verkligheten tvingar sig in i mitt huvud går det inte att stoppa tårarna.
Jag älskar dig så oerhört mycket Linda, och vet inte hur i helsike jag ska klara
av att vara utan dig. Du hade en speciell plats i mitt hjärta, du fanns där
för mig när jag behövde det, och jag stöttade dig likaså. Vi fanns där
för varandra. Men nu blir det inget mer Linda & Josefine.

Vi som planerade så mycket inför sommaren, allt har bara
gått i kras och min sommar kommer aldrig bli som jag hoppats. Aldrig.

Jag kan seriöst inte sluta gråta, och jag vill egentligen inte det heller,
det enda jag vill är att få spola tillbaka tiden, få dig att stanna.
Få träffa dig igen, få prata med dig om allt och alla. Jag vet inte vad jag ska skriva mer,
det gör så ont så jag vill bara gå och begrava mig själv.

Jag vet inte vad jag ska göra nu.
Jag älskar dig så obeskrivligt mycket & saknar dig ännu mer.
Du och jag Linda, det var du och jag <3

Hejdå bloggen.



Kommentarer
Postat av: Natalie - It's all about attitude

Vilken söt blogg du har! :)

och du skriver bra för övrigt!

(av det jag har kikat på iaf ^^)



Ta hand om dig! kram :)

2010-06-08 @ 01:20:20
URL: http://nataliedahlberg.blogg.se/
Postat av: Jennie ♥

hej tjejen!

hur är allt med dej?



kram

2010-06-08 @ 10:54:54
URL: http://jennsiii.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0