Lista

2010-07-02 @ 23:51:04

T ä n k t e   f ö r s ö k a   b ö r j a   b l o g g a   i g e n   n u ,
det känns som att jag måste ägna mig åt något nu. Haha.
Har börjat klickerträna pungråttan nu. :) Fast än så länge är han inte så sammarbetsvillig, men
imorgon ska jag ta mig upp 7 för att försöka igen. Ger man ninisarna lite mindre mat så blir dom
mer sammarbetsvilliga, och gör man det tidigt på morgonen brukar dom vara mer sociala.
Så vi får se hur det går imorgon bitti, (Y)

(Nej jag svälter inte min egen kanin) 

Personligt
Namn: Josefine
Kön: tjej
Längd: 1.74cm
Födelsedag: 8 maj
Hårfärg: blond
Ögonfärg: Blå/gröna
Skostorlek: 38-39

Familj
har du en Mamma?: Ja
har du en Pappa?: Ja
har du några Syskon?: Ja två
Husdjur: 1 kaniiiin!
Vänner: Ja!

Vänner
Antal: många finfiningar
En vän som du kan lita på: Jaccie
En vän som får dig glad: Sofie
Du skrattar ofta med: Meeri..
Är saknad: Linda
Du vill träffa: Alla typ.
Du känt länge: Sofie
Känner dig väldigt bra: Flesta av dom.
Du gjort mycket med: Typ alla.

Känslor
Har du gråtit för att du varit arg?: Ja
Har du varit kär i någon du inte haft chans till?: Haha. VEM HAR INTE?
Har du ett förhållande?: Nix (Y)
Älskar du den?: ååh... Edward...
Är du oftast sårad & ledsen: Nej, inte mer än vad jag är glad. hah.
Menar du det du säger?: Ja lätt

Om du fick välja :
Pengar eller kärlek?: Kärlek.
Singel eller förhållande?: Oj.. svår där.
Sola eller bada?:  Sola.
Mobil eller dator?: Mobil.
Gröna Lund eller Liseberg?: Liseberg.
Mc Donalds eller Burger King?: MAX!
Hockey eller Fotboll ?: Men noooo!
Fotboll eller innebandy?: nejnejnejnej

Ärlighet

Lovar du att vara ärlig?: Ja
Har du varit kär i din bästa kompis?: Nope.
Har du ljugit?: Ja
Har du fuskat på ett prov?: Har nog hänt ja.
Har du rökt utan att dina föräldrar vet?: Ja.
Har du en hemlighet som bara du vet?: Kanske.

Resor

Har du varit utomlands?: Ja.
Vilka länder har du varit?: Oj. Ett par stycken.
Har du åkt flygplan?: Ja. Det är typ det underbaraste jag vet.
Tåg?: Typ varje dag.
Båt?: Ja.
Buss?: Jaaa.
Har du bott utomlands?: Nej, men önskar att jag gjort/gör
Vart isåfall?: Har inte bott utomlands, men annars hade jag bott i Australien lr England
Kan du något annat språk?: Engelska, Lite Franska, Lite Finska, Lite Danska
Hur mycket får du i månadspeng: 1050kr

Har Du

Eget rum?: Ja
Egen TV?: Ja
DVD?: Ja
Dator?: Ja
Mobil?: Ja
Kontokort? Ja
Över 2000 kr?: Inte just nu.
Pool?: Nej. Men Mälarn ligger typ 200m från huset.
Studsmatta?: NEJ!
Cross/moppe?: Nej.
Biljardbord? Nej.
Bubbelpool?: Nej.
Bastu?: Nej



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0