Remember days when noise was silent

2010-07-09 @ 19:41:24
E n   v ä l d i g t   b r a   d a g   h a r   d e t   v a r i t   i d a g .
Har varit med Jaccie, petat på den osociala kaninen som bara steker och ätit anus. Ah.. jag fick ju smaka en sån där "dyr och helig" ost som mamma och pappa hade köpt hem.. jag säger bara.. ANUS!
Fi farfar vad det smakade illa.. annars brukar jag gilla gamla krämiga ostar, men det är var bara.. euuw. Dock är ju vuxna inte helt klara i huvudet heller, och deras smaklökar fungerar ju inte direkt som normala människors.. haha. Nej men okej...

har precis hört en av världens vackraste låtar.
Inga mindre än RyanDan sjunger den, och jag är nära till gråt när jag hör den.
FRAM MED NÄSDUKAR HÖRNI!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0