It's my duty.

2010-07-30 @ 22:22:30

Livet rullar på, precis som stunderna framför teven med supernatural på repeat. Nej jag skäms inte för att jag sitter inomhus och tittar på det när det för en gångs skull har blivit soligt. Nej, jag ser det som en plikt att se klart alla fem säsongerna innan 6e hinner komme ut. Jag kan inte rå för att det har blivit min nya drog, det går inte att sluta så är det.

Imorgon ska jag & mamsen iväg och titta på dressyr samt kaninhoppning. Jag måste ju få lite inspiration nu när jag har börjat hoppträna Mr. InteHoppVillig!

Nej.. nu tror jag Jensen Ackles just kallade på mig. Bäst att skynda mig så han inte dödar mig för att jag inte tittar på Supernatural. Hihi.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0