Ååh finallyy!

2010-02-27 @ 20:01:49
Det finns nog inget bättre än lediga dagar då man verkligen behöver det!
Snacka om att jag har längtat till detta välförtjänta lov! Nu när jag är ledig tänkte jag verkligen ta itu med bloggdesignen, verkligen! Skjut mig om jag inte gör det alltså, jag kan knappt titta på den alltså..!

Igår var jag och hälsade på farbror doktorn, eller det var faktiskt en urgullig tjej som jag träffade och vi pratade igenom lite om allergitester osv, och så fick jag även salva för mina fula och irriterande vinterexem. Nu hoppas jag att min mamma ska inse att jag inte är allergisk mot nötter & mandel osv, så att jag för en gångs skull slipper lida när de köps hem en massa saker med just nötter i..

Snart börjar sista deltävlingen i melodifestivalen, jag är taggad som faen! Har tjuvlyssnat på Sibels låt som råkar poppa upp på nätet, den verkar awesome. Men tydligen ska Pernilla Walgren vara med i år.. okej.. jaha.. mmh..


bild lånad från posh's hemsida!
Jag hejar i alla fall på Sibel tonight!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0