Tomorrow darlings..

2010-12-09 @ 18:01:19
mp3.n är laddad, handbagaget är packat & det mesta som ska ner i den stora resväskan. Om drygt 8 ½ timmar är jag, mamma, pappa & Jaccie påväg till Arlanda, om 24 timmar sitter vi förhoppningsvis ute på balkongen och myser efter en dag i solen.

Känner ni den gröna avunden komma smygandes..? Ahahaha... :)


Förutom att jag inte kommer få se min pruttomobil på över 1 vecka så är jag peppad till 100. Jaccie också! Jag kan lova er att jag kommer komma hem brun som en bajskorv. Min rygg ömmar fortfarande dock. Av någon anledning har jag börjat få lite problem med den på sista tiden, men förhoppningsvis går det över. Det kan bli lite jobbigt dock att behöva sitta stilla i 6 timmar om ryggen ska fortsätta strula. Ahaha..

Det är bara att hålla klaffen och äta piller.
Nu orkar jag inte skriva mer. Herrå!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0