Allas våran favorit har gått och gift sig..

2010-08-21 @ 19:02:43


Det är väl bara att säga grattis antar jag?
Hilary Duff har varit en stor favorit hos mig länge. Följde hennes serier strikt när jag var yngre, så hon har varit en förebild ganska länge. Tror dock inte att det här kommer hålla i all evighet tyvärr. Hon är bara 22år, jag vet inte, men att börja tänka på giftermål och barn redan nu kanske känns lite tidigt.
Aja, jag tycker inte att dom inte passar, för det gör dom. Men jag vill i alla fall inte se Hilary tyna bort senare bara.

Många grattis från mig iaf!



Kommentarer
Postat av: Jennilie

Jag blev så förvånad när jag såg att hon gift sig i en tidning, hade ingen aning om det! Och som du säger, hon är ju så ung!

Sv: Ja den låten lyssnar jag med på!! :D Tycker dock att zombie är snäppet bättre.

2010-08-22 @ 15:04:44
URL: http://dayswithjen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0