The Fourth Kind

2010-04-04 @ 17:52:00
Usch, jag tror jag har sett världens mest "jagvetintehurjagskabeskrivakänslan" film. Den heter The Fourth Kind, och handlar om en Psykolog som ureder en massa pasienter som har sett aliens eller blivit bortförda.. Den här filmen är tydligen baserad på verkliga händelser, och verkliga klipp finns med i filmen där man får se en jäkla massa skumma saker.

Det är precis sånt här som får mig att börja tänka extremt. Haha, finns det Aliens? När tar egentligen rymden slut? Vad händer efter döden? Och då blir man sådär lagom deprimerad och helt brain-washed efteråt. Ska man skratta eller ska man gråta?
K o l l a   i n   t r a i l e r n   o c h   a v g ö r   s j ä l v a .   ;)



Kommentarer
Postat av: Jaccie

svaris: haha jävlar vilken tur att jag inte var hos dig då. jag hade fan SKITIT på mig:P haha och det vet du att jag skulle :P

haha;) ses sen :D

2010-04-05 @ 13:15:59
URL: http://jacquelinear.blogg.se/
Postat av: simone

När man väl börjat tänka kan man ju inte sluta heller, just angående det hur stor rymden är, finns det fler människor, vart finns bakom "väggen" och hur obetydelsefulla är vi egentligen ^^

2010-04-06 @ 11:06:25
URL: http://fattybom.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0