Stjärnfall och en naken röv..

2010-04-02 @ 20:57:11
Blir bara en kort uppdatering idag känner jag. Har storstädat hela eftermiddagen, och sedan bjöd vi över Happy och Anita på middag. Trevligt trevligt. Men jag tänkte ändå dra några skumma saker som hända igårkväll.. haha.

Jag satt och tittade på The Island i mitt rum. Jag satt upp i sängen så jag hade en liten översikt ut genom fönstret. Min utsikt därifrån är flera av grannarna, både baksidor och framsidor, och helt plötsligt under filmen så hör jag ett skrik utifrån.. Jag fick typ hjärtklappning och kollade ut, men det var visst ingen som skrek, snarare visslade. Och jag vet inte om det var till mig eller inte, men då ser jag en av mina grannar, kille 40+ antar jag, står och vinkar med båda armarna.. Jag är osäker på om han vinkar åt  mitt håll, om han kanske sett mig eller så, men han står i alla fall där med armarna i vädret vid ytterdörren, antagligen var han hög eller bara full, men han liksom står där i 3-4 minuter och bara viftar på armarna. Sedan vänder han sig om, och jag tror ju förståss att han ska gå in. Men ikke sa nicke.. Istället drar han ner byxorna så hans fina stjärt syns, och börjar smiska sina skinkor och hålla på.. Väldigt underhållande. Detta gör han också i 3-4 minuter, därefter går han in och stänger dörren efter sig.. Haha. Snacka om att jag blev helt whoot! efter det. ;)

Men det var en trevlig visning du gjorde där kära granne!

Efter det tittar jag vidare på filmen, och när jag sedan utan egentlig anledning tittar ut genom förnstret upp på himlen, så se jag ett stjärnfall! Så jäkla coolt så det inte är sant!! Jag är helt bombsäker på att det inte var ett plan, man såg den brinnande bollen (det var säkert en komet eller nåt..) åka över himlen och sedan snabbt brinna upp. Woho, vilken kväll alltså. :) Även om det kanske egentligen inte händer något, så var jag tvungen att önska mig något, det ska man ju tydligen göra när man ser ett stjärnfall eller UFO.. haha.

PEACE OUT ALLIHOPA! och en glad påsk! :D
(om jag nu inte uppdaterar något imorgon dvs)


Kommentarer
Postat av: DEN BÄSTA

se det händer alltid saker utanför ditt fönster:O

ush.. kommer du ihåg i sommras när vi trodde någon skulle mörda oss:O :P

2010-04-02 @ 23:28:44
URL: http://jacquelinear.blogg.se/
Postat av: Anonym

jaa det var han läskiga saken:O

du vet när jag stod vid fönstret och skulle byta om?:P

haha shit vad jag skrek. haha och ingen vådagde kolla ut. När Kiki och björn var borta och vi var själva :O

2010-04-03 @ 21:42:54
URL: http://jacquelinear.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0