Shopping med Jaccie

2010-04-06 @ 18:43:59

Sov över hos min käraste vän Jaccie igår till idag, och vid 8a tiden idag gick vi upp och åkte in till Skärholmen för lite slöseri av pengar. Det var väl meningen att jag skulle hitta kläder, men inte fasiken hittade jag så mycket.. Hittade ett plagg från Gina, skjorta/inte skjorta eller hur man ska beskriva det. :)

Det blev en mucho trevlig dag med Jaccie, och jag hittade mina wonderfulla skor som dessutom reades ut, så det var en ren tur att jag hittade dom i min storlek då dom varit slut ett tag i södertälje. Det fick bli ett par glajjor till också, det kan man inte ha för mycket av, och sedan lite småsaker fick också följa med hem. ;)



gina


ur&pen


dinsko


cubus


glajjor & fodral är köpt på indiska! ;)



Kommentarer
Postat av: Linda

vart har du köpt glajjerna? :)) fett schnygga!

2010-04-08 @ 18:47:31
Postat av: ♥ Sandra

himla härlig färg på den blåa alltså!

2010-04-11 @ 22:09:59
URL: http://livetsomsaandra.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0