Krasch..

2010-04-13 @ 21:35:07
..Min dator har kraschat.. Knappt 1år gammal har den alltså nu gett upp.
Ja.. vad ska man säga? Alla filer är så gott som förlorade, och jag skulle vilja ta ett snack
med HP alltså..
En stationär dator är väl byggd för att hålla länge?

Pappa ska försöka fixa med den, och se om det kanske går att få igång den igen
och rädda alla mina värdefulla filer.. </3
..men det återstår att se. Let's pray to God!
Vet inte när jag återvänder, så tills vidare, P E A C E   O U T !


Kommentarer
Postat av: Sofie

Om din pappa inte kan fixa den så kan du alltid skicka hit den! :D

Min brorsa har byggt ihop hela min dator och den är mer än ett år nu och den är bäst! :)

2010-04-15 @ 21:32:09
Postat av: emma.

Hej hej! Hoppas du får en bra dag :) Kram

2010-04-16 @ 10:56:51
URL: http://emmalindbloms.blogg.se/
Postat av: simone

sv: hallå pudding! ursäkta att jag svarar sent ibland, ligger efter lite ^^ Hur är söndagsmåendet? :)

2010-04-18 @ 15:51:21
URL: http://fattybom.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0