It's time to go blonde again!

2010-04-04 @ 13:40:44
Det känns bra att se att solen lyser idag.. vilket den har gjort nu i tre dagar ungefär. Men än har jag faktiskt inte orkat pallra mig ut. Tänkte ta en cykeltur, men kom sedan på att min cykel inte mår så bra visst.. I höstas gav båda handbromsarna upp, och det var ett under att jag inte dog alltså! Krockade in på uppfarten, så jhulet fick sig en smäll.. vet inte hur det mår heller iofs. ;o Haha!

På fredag är det dags, efter 3-4 år, att bli blond igen! Min naturliga hårfärg var någorlunda blond, men nu de senaste åren har jag haft alla möjliga hårfärger och det ska vi inte tala om tack. :) Jag kände att det börjar bli dags nu, mitt hår är så jäkla missfärgat som det kan bli. Toppen på huvudet är ljusbrunt medan neråt topparna fortfarande mörkt. Haha, det ser lite rolig ut, så jag står gärna över att ha utsläppt ett tag. Vet dock inte riktigt hur blond jag vill vara.. så jag får väl klura några dagar till.. Men något åt det här hållet;



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0