8 april 2010

2010-04-08 @ 14:39:23
U h   A h   I h   A h !
Dagen började med en liten springrunda klockan tio, därefter shower & frukost. Eller nej.. min dag började vid 7 faktiskt, då mamma väckte mig och bad mig låsa dörren efter hon och syrran. Nu är ju dom i Göteborg och har sig, och här sitter jag, helt alone och gör inte ett skit vettigt :)

Tankade en film, Percey Jackson någonting hette den.. Haha! Det är nog den fulaste filmen jag någonsin har sett. Jag brukar annars tycka om filmer som handlar om saker som inte existerar, men den här filmen var ju bara.. kul.. Vet inte hur det ska beskrivas, men den var inge vidare i alla fall.

NU mina vänner, ska jag försöka hitta lite vettigt att göra här hemma. Om en stund kommer Jaccie över, så jag kanske ska klura ut något som vi kan göra också.. Have a great day!

Ajuste! Om exakt en månad fyller moi år! ;D wää!


Kommentarer
Postat av: simone

Tjo snygging! Ska du göra något kul i helgen kanske? Jag ska njuta av solen (helst med en drink i handen) ;D

2010-04-09 @ 10:15:12
URL: http://fattybom.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0