Rensning i sminklådan.

2009-10-12 @ 18:15:40



Idag fick jag hem ett paket på posten, (hejjagälskarmystiskapaket!) Och i paketet låg det en necessär full med smink, guuud så behövligt det var! Min maskara & concealer håller på att ta slut, och det var så jäävla najs att se just de sakerna ligga i paketet. Dessutom fick jag tre ögonskuggor, en puderdosa, läppglans, mascara och en ögonbrynspenna.. Ännu mer <3 Haha! Men när jag egentligen tänkte efter så kändes det faktiskt dags att rensa ur mina sminklådor.. jag vet inte hur länge sedan det var sist, och jag har samlat på mig en hel del skit på sista tiden kan jag lova. Men nu känns det wonderful när det är gjort. Awesome!

Nån mer där ute som tycker om att samla på sig en massa onödiga saker?



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0