Alla dessa kedjesms gör mig tokig!

2009-10-07 @ 14:19:25



Snart blir jag verkligen galen!

Precis innan jag skulle ner och kolla till båten vid bryggan, (det har ju blåst endel, så mamma var orolig att den kanske hade flugit sin väg) så plockade jag med mig min mobil att ha ifall nu båten skulle vara borta. När jag tittar i inkorgen har jag fått två sms, inte av samma person då förståss, men båda sms var precis de samma!

"Önska dig det du önskar mest.. *** Himlens änglar kommer till dig och låter dig förverkliga din önskan OM du skickar detta meddelande vidare till minst 10 personer du önskar väl..."

Vem var människan som kom på detta kedjesms skit?! Jag blir så jäkla irriterad, Det är ju bara skit? Varför tror endel på sånt? "Amen jag tror inte på det.." Jamen varför skickar du såna jävla skit-sms då? Jag tycker bara att sånt är extremt irriterande, och har lust att slå alla som skickar det till mig.. (haha, snart smäller det!) Var snälla och skicka inte sådana sms till mig i fortsättningen, och ingen annan borde skicka dom överhuvudtaget!

 

 

BELÄÄH!



Kommentarer
Postat av: Mari

hahahaha, skickar'e då bara för att du hatare ;D bre' <3

2009-10-15 @ 20:38:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0