Lite allmänna bilder...

2009-11-05 @ 20:09:23

..från The sims 3. Linnea ville att jag skulle lägga ut lite bilder så nu gör jag det!
Ignorera det hela om ni inte gillar sims.. haha :)


Han som tycker om att rota igenom grannarnas sopor...
polis dessutom 8')


Spelet är dock inte alltid helt perfekt...


superfina vyer & grafiken är awesome!


"Densomtyckeromattskrämmaandratillsdomkissarpåsig"


Här föds det många skitungar kan jag säga...


...och här har vi en av massproducerarna.

Nu har jag inte så många fler att lägga upp. Men det kommer nog i framtiden,
fler familjehistorier på G också! 8] det är bara inte så lätt att hitta på storys hela tin.



Kommentarer
Postat av: simone

sv: Jaa, helt underbart! Har du åkt vattenskooter någon gång? :)

2009-11-05 @ 23:35:11
URL: http://fattybom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0