Nu är det bara att vänta...

2009-03-31 @ 16:28:20
Gårdagens hårda och långa arbete med arbetsproverna gav sina spår idag. Jag vaknade först inte av väckarklockan,  men efter en dryg timme vaknade jag ofrivilligt upp och märkte att den gått på ett tag. Jag känner också nu att tröttheten valt att stanna ytterligare, men jag har läxor som måste göras och prov att plugga till, så sömnen får vänta för min del.

Idag lämnades arbetsproverna in, väldigt spännande. Det är alltså nu jag ska sitta och oroa mig över om jag kommer in eller inte, jag hoppas på det bästa..

Medan radion går på i bakgrunden ska jag nu ta mig an pluggandet. Genetik står på menyn i biologiboken och det är bara att köra igång!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0