Twittraren..

2009-03-30 @ 17:41:03

Blev just medlem på Twitter.com
Har ingen aning om vad syftet med sidan är, men det är grymt kul att läsa om vad ens favoritpersoner gör.. som Robert Pattinson t.ex. ASKUL! heh.. Såklart heter jag Jossmos där och jag ska försöka att skriva så mycket ointressant skit som det bara går! Har hört att vissa kan skriva upp till 20 inlägg om dagen, ooh.. så känner inte jag för att göra.

kom och tänka på en sak...
Är det inte dags för lilla Joss att skaffa ny profilbild till bloggen? Oj oj, det har jag inte alls haft någon tanke på, det vore ju kanske kul att veta vem denna tönt är som sitter och skriver. Jag får väl ta och langa fram kameran någon gång och posa framför spegeln, det känns som åratal sedan sist... kameran gillar inte mig, och jag gillar inte kameran. Sås!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0