Ny dator på G!!

2009-03-27 @ 19:06:37
Har varit lite osocial här på bloggen, men det beror på flera orsaker. Har planerat lite inför helgen, och igår fick jag reda på att mitt sparande har lönat sig!

Jag har fått ihop ungefär 4900kr till en ny dator, och igår berättade mamma att hon och fader är villiga att ge mig min födelsedagspresent i förväg, alltså lite extra cash så att jag får ihop till  min dator i tid innan sommaren! WOOH! Finally! Har hittat en riktig goding som jag vill köpa hem, en HP Pavilion, jag är typ kär.. och den har fått hur bra kritik som helst, det kan inte bli bättre. På påsklovet (v.15) ska vi antagligen dra oss in till Media Markt för att se om dom har den där, annars blir de Elgiganten där jag först hittade den. Mmh.. nu slipper jag oroa mig över mitt sparande!

Även om datorn är nummer ett på listan och förkryssat och klart, så har jag nu en jävla massa andra saker att börja spara ihop till.. Bl.a. Twilight filmen och The sims 3, som kommer ut i Juni (JAG LÄNGTAR!)

Nu ska jag föra tankarna vidare, lite idéer till nya inlägg vore ju inte så dumt?


Kommentarer
Postat av: Hanna

Tack så mycket :D

2009-03-28 @ 01:38:32
URL: http://hannaogren.blogg.se/
Postat av: Hanna

Tack så mycket :D

2009-03-28 @ 01:38:56
URL: http://hannaogren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0