Nu är hela samlingen komplett!

2009-03-22 @ 15:26:44
Just nu sitter jag och letar efter coctailklänningar att välja mellan till niornas avslutning. Jag har hittat två stycken som jag förhoppningsvis kan beställa hem och prova snarast, men ingen av dom är riktigt vad jag letar efter.. jag vet inte ens vad jag är ute efter. Letandet får gå vidare...

Idag hämtade vi min kära bok som vi beställde från adlibris. "Så länge vi båda andas". Så nu är hela min boksamling av Stephenies böcker om Edward och Bella komplett! :) Nu kommer jag inte ha någon fritid alls kan jag lova, skulle inte ens förvåna mig om jag läste ut den under nästa vecka. Jag hade tänkt börja läsa nu, om några sekunder exakt, sedan kommer ingen att kunna nå  mig då jag går in i en sorts dvala när jag läser Stephenies böcker, ;) Mmh.. Nej, nu ska jag inte dra ut på det. Nu MÅSTE jag läsa!!


Kommentarer
Postat av: JENNIE - modeblogg

vill du tjäna pengar på din blogg? läs mitt senaste inlägg!



kramar

2009-03-22 @ 20:33:15
URL: http://mrsjenni.blogg.se/
Postat av: Garderobsgrubbel&Byråbekymmer

kanske borde ta och läsa de där böckerna..men tror jag kanske är för gammal.



tack för din komplimang om håret.

kram!

2009-03-23 @ 21:55:48
URL: http://pyttis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0