Hemlagad sushii är bäst!

2009-03-09 @ 18:41:15
Hola Amigos.
Ja Tyra, du gissade rätt, jag tog bilden på mina fina sushi bitar för att lägga ut på bloggen ;)

Den här dagen har varit helt okej, vaknade inte direkt på min bästa sida idag, vilket kanske märktes i skolan. Jag kände mig dryg och hade sådan lust att fräsa åt alla människor, men jag är bra på att hejda mig i sista sekund.. Jag längtar till på lördag, då är det voltige igen, så satans kul! Men tills dess ska jag ta mig igenom ett biologi läxförhör, engelska nationella + en massa skrivande på två stora arbetsområden. Ge mig kraft! Haha.

Idag gjorde vi, som ni kan se på bilden, sushi på hemkunskapen. Vad är godare än egengjord sushi? Åt hellskotta med färdigpackade sushi bitar från ICA, eller restaurang sushi (som man ändå blir matförgiftad av), hemlagat är alltid bäst! Dock kan jag inte äta hur mycket sushi jag egentligen skulle vilja.. då mår jag bara dåligt. 6 bitar är helt perfekt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0