Hårt arbete lönar sig!

2009-03-30 @ 20:52:28
Nu har jag suttit och arbetat med intagningsproverna och äntligen är dem klara! Jag vill inte tänka på hur lång tid det har tagit, mycket jobb har lagts ner och jag är faktiskt ganska nöjd. Imorgon ska jag lämna in arbeterna och sen är det bara att vänta.

Har precis gjort mig iordning för kvällen, alltså bytt om till pyjamasen... jag är verkligen hur trött som helst. Antingen blir det till att lägga sig tidigt idag, eller så får jag hålla ut och se om jag orkar kolla på Ballar av stål på 5an som går ikväll.. I'm looking forward to it!

(Bara en pytte-ytte-tini-mini glimt av hur proverna ser ut, det som ni ser på bilderna avslöjar inte hur de hela bilderna ser ut ; ) helheten får ni kanske se nån gång i framtiden.. om allt arbete nu har lönat sig!)


Kommentarer
Postat av: Andreas

Trevligt :)



Hoppas du haft en grym måndag och en bra start på veckan så klart. Ha det bäst.

2009-03-30 @ 22:15:42
URL: http://andreasarzen.blogg.se/
Postat av: Hanna

Heeej, har svarat på din fråga du ställde till mig för ett tag sen på bloggen nu :D

2009-03-31 @ 03:28:58
URL: http://hannaogren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0