Den där Heart Hour timmen..

2009-03-29 @ 20:18:41
T j o f r ä s . .
Min helg har varit helt okej, har inte hunnit skriva något i bloggen så mycket. I lördags var jag i stallet och hjälpte till att sälja i caféterian, vid klockan två mötte jag upp Jaccie vid bussen och åkte in mot centrum för att ta tåget hem till  mig. Jaccie skulle spendera sin helg tillsammans med mig alltså, vi färberedde inför Heart Hour, men tydligen var det bara jag och hon i detta hus som skulle va med.. Min syster var ju helt emot det, tv.n är ju så viktig, mamma och pappa ville inte heller stänga av tv.n då Babben var med.. jahopp. Men lite Earth Hour blev det ju iallafall, vi tände stearinljus och pratade om allt möjligt. Sedan tillslut så kom syrran in i rummet och ville vara social i Eart Hour iallafall, haha. Mycket trevligt hade vi. Dock så gick den där timmer så fort.. vi hade nog gärna velat att de skulle hålla på ett tag till.

Så idag åkte Jaccie hem, och jag har suttit och klurat lite på arbetsuppgifterna till gymnasieintaget.. Det ska in på tisdag, och jag känner mig ganska stressad då jag fortfarande inte har allt jag behöver för att göra klart det.


Intressanta bilder som togs under helgen, under Eart Hour så gjorde jag en gratis ansiktsmålning på syrran min, visst blev det sött? :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0