Bakvänd dag.

2009-03-21 @ 23:21:51
T j o f r ä s !
Den här dagen har varit allmänt bakvänd. Eller iallafall måltiderna den här dagen. Imorse åt vi resterna från gårdagens middag,(bara för att det var så gott!) och nu för bara någon timme sedan blev det flingor och fil som skulle ersätta middagen då alltså... Mmhh. Haha!

Dagen har varit ganska bortkastad ändå, för här har det då inte hänt ett jäkla skit. Vi satt kanske minst 6 timmar och bara tittade på tv och var allmänt lata av oss, (jag, linnea och camilla). Ingenting hände. Sen begav vi oss till övervåningen för att spela Guitar Hero, men det var ingen höjdare direkt... Hah, bara tråkdag idag alltså.

Nu sitter jag här och tröttar mig och kollar på Star Wars lite då och då.. men imorgon hoppas jag att jag hittar på något vettigt att göra.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0