22 frågor

2009-03-12 @ 19:45:00
1. Ta närmsta bok och slå upp sidan 18, rad 4. Vad står det?
"..precis som Charlie, att jag skulle trivas i Forks. Jag log till-"

2. Sträck ut din vänstra arm så långt du kan, vad rör du vid?
Luft.

3. Vad såg du senast på TV?
Efterlyst igår.

4. Utan att se efter, gissa vad klockan är?
19.15 (19.25)

5. Bortsett från datorn, vad hör du just nu?
Musik från radion.

6. När du senast var ute, vad gjorde du då?
Gick hem ifrån tåget.

7. Vad tittade du på innan du började med denna undersökningen?
Mitt tangentbord

8. Vad har du på dig?
Mjukisbyxor och t-shirt

9. Drömde du något inatt?
Ja, jag drömde att min syster hade pojkvän... oh god!

10. När skrattade du senast
I skolan idag.

11. Vad finns på väggarna i rummet där du är nu?
Affischer, gamla konsert biljetter, prisrosetter, en tavla och en ängel.

12. Har du sett något konstigt på sista tiden?
Oh ja.

13. Vad tycker du om den här utmaningen?
Keul! (Y)

14. Vilken var den senaste filmen du såg?
Hm.. kommer inte ihåg.

15. Om du blev mulitmiljonär, vad skulle du köpa då?
Jag skulle köpa mig en dator... sen skulle jag köpa nya kläder eftersom jag är i behov av det nu. hah! 

16. Berätta något om dig själv som folk inte vet om.
Jag är rädd för framtiden.
 
17. Tycker du om att dansa?
Om jag gör! Det är typ de bästa som finns när man vill släppa loss uttrycka sig!

18. George Bush?
JOSS!

19-20.Vad ska dina barn heta, pojke respektive flicka?
Jag vill inte ha barn faktiskt.. men om jag skulle få för mig att vilja ha det en dag så skulle dem heta.. Eddie & Elisabeth! hah! 

21.Skulle du någonsin överväga att bo utomlands?
Ja, jag vill antingen bo i London eller LA!

22. Vad vill du att Gud ska säga när du kommer till pärleporten?
"Tjoofräs"


Kommentarer
Postat av: Mari (:

HAHAHAHAHAHA "TJOFRÄS"

tyvvär är det itne jag som kmr stå vid pärleporten (; sry älsk :'D

2009-03-19 @ 15:52:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0