Vem är den där Joss egentligen?

2009-07-03 @ 18:45:43
 Jag hade tänkt berätta lite mer om mig själv.. för de som undrar vem den där skumma Josefine är & blabla..

Okej.. nu kör jag igång här, Josefine heter jag. Efternamn är inte så viktigt, men nu vet ni ju vad jag heter och det är en bra början! :) Jag kallas Joss av mina vänner, och är en sprallig och skojig brutta. Eller okej, så är jag iallafall tillsammans med mina vänner, men när jag träffar nytt folk brukar jag oftast vara den tysta och blyga Joss. Haha! Jag älskar musik och kan lyssna på det mesta som faller mig i smak för stunden. Vänta nu... för att det inte ska bli allt för tråkigt att läsa så tror jag att jag skriver såhär istället;

Intressen;
Rida , kompisar , musik , skriva , rita  & blabla.. :)

..något mer...?
smink , kläder , pilla på hår och fixa , sy , läsa modetidningar , skvallra , äta mat , sova , tv , spela The sims 3....

Favorit Tv-serien/erna;
The City , Scrubs , The Hills , Bondi Beach , ehm.. ja.. inte alla, men några :)

Vill jag bli när jag blir äldre;
superkändis & superrik! Nej.. men jag funderar väl på något som har att göra med illustration tror jag... eller ICA-brutta :)

Det jag tycker bäst om;
Att vara med mina älskade vänner & prata Twilight & garva tills man kissar i brallan. Inga andra kan prata Twilight som vi gör! Jag saknar er! <3 *böla* hah...

Det jag tycker sämst om;
.. att behöva ta ur och in i diskmaskinen och annat som min mor brukar befalla mig att göra...

Därför bloggar jag;
För att det är extremt kul! Jag kommer inte satsa stort på det här med att ha blogg, jag skriver bara för att jag tycker om det och för att visa för mina vänner att jag lever :))) och sen är det ju alltid kul att veta att det finns fler där ute som läser och tycker om min blogg, wii!

Såå.. okej, det var ju lite info iallafall. Kanske lägger upp lite mer så småning om, så nu vet alla vem skummisen bakom bloggen är :)  Tjofräs!


Kommentarer
Postat av: Ella

Söt!

2009-07-03 @ 23:41:29
Postat av: jacqueline : D

Du är söt joss : D<3

2009-07-04 @ 11:31:40
URL: http://jacquelinear.blogg.se/
Postat av: Mari 8D

Urrgh.....

Saknar dig oxå D:

Och vilken brutta? ;D

Mohaha, du min lilla slickepinne <:

Gullig bild, Iihi nu rodnar jag ju $:

BTW, KRAFTSKIVA SNART, ALLA TRÄFFAS, WOHO!! 8''''D <3

2009-07-06 @ 20:59:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0