Sommaren blir nog inte så pjåkig trots allt..

2009-07-03 @ 17:46:02
Nu när det inte är lika varmt ute så passar jag på att blogga lite.
Dessa dagar har jag varit upptagen med att steka mig i solen och bada, och bloggen har då fått hamna lite bakom allting. Men nu minsann!

Eftersom att det här är sista sommaren innan jag börjar gymnasiet så har jag varit så himla nervös nu inför alla dessa intagningar som skett, och jag har fortfarande inte fått något direkt svar från gymnasiet jag vill komma in på, så det gör inte dagarna lättare.

Nu när jag har slutat som medryttare på hästen Pepsi  har jag fått mer tid över för annat, men det enda problemet är att jag just nu känner mig ganska tom utan hästen. Jag gick på ett dagridläger med favvishästen Joje, men den veckan gick ju så satans fort.. sen har jag ströridit lite. Uteritt med resten av US-tjejorna, och så har jag fått låna en kompis häst att rida på.
Men nu har jag blivit erbjuden att ta hand om en häst i en vecka åt en kompis som ska bort. Snacka om att jag blev hur glad som helst när jag fick frågan, och såklart tackade jag ja! Det blir nog ingen långtråkig sommar trots allt. Får jag bara vara tillsammans med hästar så är jag hur nöjd som helst.

Nej nu ska jag mata min blogg med lite fler kommande inlägg!  : )


Bild från avslutningen då jag höjdhoppade med Joje :)
på andra bilden blev han lite överaskad när hindret helt plötsligt hade blivit högre ;)
(klicka på bilden för större format)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0