Ute hos pållarna!

2009-07-08 @ 18:16:40
Nu börjar det kännas som att sommaren är påväg tillbaka!
Idag var det nästan lika varmt som det har varit innan, men det kändes helt okej. När man har tvingats sitta inne hela dagarna pga åska o spöregn så känns det bra att äntligen få lite sol på sig igen!

Idag begav jag mig ut till stallet tillsammans med Sarah, Elin & Anna.
Och när vi kom till stallet mötte vi upp Fanny, hon som äger hästen jag ska vara hästvakt åt.  :) Vi bestämde oss för att rida lite i paddocken, och det blev lite hoppning över sockerbitshinder mot slutet. Jag brukar alltid ta det ganska försiktigt när jag rider nya hästar, och eftersom att det var andra gången jag red Gisza idag så fick det bli lite travarbete och galopp innan jag prövade på hindrerna. Men det gick faktiskt galant.

Jag kommer ta bra hand om Gisza åt Fanny, så hon har ingenting att behöva oroa sig för. :)


Gisza är den bruna araben med solkräm på mulen :))
Och hon som står och asler är då jag.  ;)


Kommentarer
Postat av: angel

fin blogg du har :)

2009-07-08 @ 22:33:22
URL: http://wwwgullegumman.blogg.se/
Postat av: Hanna

Heheh, det blir nog att göra lejon nästa, zebran har jag redan gjort men den blev så ful så jag vill int publicera den, så den gör jag nog om senare! :)

2009-07-08 @ 23:05:12
URL: http://hannaogren.blogg.se/
Postat av: Hanna

Heheh, tackartackar! Fler savann-sminkningar är på g!

2009-07-11 @ 01:42:10
URL: http://hannaogren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0