Händelselöst & overkligt.

2009-07-07 @ 22:13:59
Min dag har varit ganska händelselös faktiskt.
Gick upp ungefär vid 10 och bestämde mig för att gå ut och power-walka/jogga lite granna. Det här med att bygga upp min kondition har jag länge planerat att börja göra, men det har liksom aldrig riktigt blivit av. Men i dag tog jag mig 30 minuter runt tågstationen, och jeklar vad bra det kändes efterråt. Jag ska väl försöka fortsätta med det iallafall några dagar i veckan, imorgon blir det en runda till och efter det bär det av mot stallet, eftersom att veckan som "hästägare" börjar. Jag ska alltså låna en kompis häst under tiden då hon är borta, superskoj!

Det var väl ingen som missade Michael Jackson ceremoni idag?
Den var fin, och jag blev helt förstörd när Michaels dotter höll tal på scenen, tårarna bara sprutade och jag hade sådan lust att bara krama om teven efter det.. Jag har fortfarande inte riktigt förstått att han är död, Michael.. kanske för att han aldrig riktigt levt i mitt huvud. Nu när han gått bort så inser jag vad man egentligen har gått miste om, hans musik är typ helt great ju!



Kommentarer
Postat av: Anonym

jag har blivit helt såld på hans musik nu, nu när han e Död:(

2009-07-31 @ 15:37:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0