Skolarbete

2009-01-26 @ 20:51:31
Nu har jag suttit nästan hela helgen, samt idag och bara skrivit om andra världskriget.. börjar bli lite less på det, för de tar ju aldrig slut. Jag har skrivit drygt 7 didor på datorn, och ändå har kriget bara börjat för mig. Sen måste jag hålla på och diskutera, analysera... "vad skulle ha hänt om det där inte hade hänt, och om han hade gjort sådär och det blivit sådär?". Tjohoo vad kul. Jag som satsar på att skriva VG/MVG. Bara att fortsätta, jag kommer få sitta med den här uppgiften i några veckor till. Men det gör ju inte mej något, jag har ju ändå inget annat att göra när jag kommer hem från skolan. (Y)


Tänk om man vore en fisk.
tss....


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0