Läxor..

2009-01-21 @ 21:25:31

Man kan säga att den här veckan kommer jag nog mest att ägna mig till läxor. Har ett stort arbete att jobba med och imorgon har vi kemiläxförhör och jag förstår mig verkligen inte på atomer & joner som vi tydligen ska lära oss om. Vi har knappt haft några genomgångar och boken är inte så lätt att förstå sig på. Igår satt jag två ½ timmar och skrev om andra världskriget, det bästa av allt var att det inte gick att spara när jag hade skrivit ungefär en hel sida, så jag var tvungen att stänga ner de och sedan byta dator och skriva om allt. Kändes ju inte direkt kul. Jag väntar fortfarande på min bok som ska komma, men jag kommer nog ändå inte ha tid till att läsa den dom närmsta dagarna.

Hm.. nu ska jag nog försöka ta mig an den där kemiboken igen iallafall..



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0