I'm back!

2009-01-10 @ 21:10:54

Imorse vaknade jag nån helt annanstans & nu sitter jag här hemma igen. Det tog lite längre tid än väntat att komma hem. Vi åkte klockan 9 & kom hem vid 19.00, så alltså i nästan 10 timmar satt vi i den där förbaskade bilden. Några stopp blev det, så det tog ju också sin tid. Nu är ju meningen att jag ska packa upp alla grejer, men det orkas inte med här inte! Bilder från sälen kommer.

Under veckan har jag funderat ut en massa saker som jag vill göra under det här året, det fanns ju inte så mycket annat att göra på kvällarna i stugan när liftarna var stängda och tv.n var upptagen, så då tänktes det mycket kan jag säga.. dels har jag bestämt mig för att lägga ner lite extra krut på bloggen, för det enda jag egentligen skriver om är ju om hur tråkigt mitt liv är. :) Så det ska det bli ändring på. Sedan har jag också bestämt mig för att göra något åt röran i mitt rum. På väggarna sitter affischer på band som jag inte ens lyssnar på längre.. så det ska väl bli någon form av makeover i mitt rum. Sedan är det ju min sista termin med min underbara klass & mina underbara vänner, som jag kommer sakna så oerhört mycket, så jag har lovat mig själv att sommaren som kommer endast ska tillbringas med mina vänner. That's it! Så, man kan väl säga att det här är mina nyårslöften för iår, ;)

Så, vad händer ikväll? För min del ska jag nog ta det lugnt och andas in lite frisk luft som jag knappt gjort under 10 timmar. Sen hade jag tänkt mig att fixa lite med bloggen och lägga in bilder från veckan som gått. Så ser min kväll ut. :)

Ha de!  



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0