Ångest.

2009-01-30 @ 21:22:53

Äntligen fredag..
Dagen började bra & slutade sisådär. Haha. Jag åkte och klippte mig efter skolan, och meningen var ju att det skulle bli lugg, men människan som klippte förstod inte min beskrivning så det blev helt galet. Förhoppningsvis blir min lugg räddad imorgon, då jag ska tillsammans med linnea till hennes kompis som ska göra ett försök till att rädda min fula lugg. Kommer ha sådan ångest när jag går ut imorgon att jag kommer behöva ha mössa på mig för att dölja det icke vackra luggen (Y). Ikväll blir det en "tittapålet'sdanceochätaskitamycketgodisävenfastlet'sdancesuger" kväll. Jag är skittrött, eftersom jag har haft en ganska fullproppad vecka..

I torsdags var jag, Sarah & Jaccie på Estrad för att möta upp alla artister, musiker & dansare och prata lite om den stora kvällen den 5e mars! Som jag nämt tidigare så kom vi med bland de 10 bästa låttexterna i melodiTEXTivalen, så våran låttext har blivit tonsatt och resultatet är grymt. På onsdag ska vi åka iväg igen för att fotograferas inför allting.. spännande. (Y) När jag kom hem däckade jag nästan framför datorn, så det blev läggdags tidigt för mig..

Ikväll går jag nog till sängs tidigt också, men först ska jag lindra min huvudvärk & prata klart med Linnea.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0