Tisdags, Tisdags, Tisdags

2009-02-19 @ 19:52:36
I tisdags åkte vi in med 8orna och 9orna till stockholm för att smarta oss på muséer. Jag och mina glada vänner bestämde oss för tekniska muséet, men innan vi åkte dit fick vi gå runt och strosa fritt på stan. Jag och mitt team, Jaccie, Sarah, Niklas & Viktor. när vi gick in på H&M för att Jaccie skulle införskaffa sig ny fondation så blev stämningen någorlunda obekvämare för männen i gänget. Inte för att dom fegade för att gå in, men när vi erbjöd dom en makeover så avstod dom.. uhuu... Senare strosade vi iväg till Åhléns huset och gick omkring och sniffade på parfymer i massor, något som killarna inte tyckte var helt fel iallafall ;) Vi gick vidare till film & musik avdelningen och fann våran plats bland Guitar Hero hörnan. Bara för att Jaccie och Sarah inte tycker om det så gick dom när vi stod där o lirade.. Well, well.. ska inte dra så mycket om själva musée upplevelsen, det var ganska tråkigt faktiskt. Så jag avslutar detta kapitel med några bilder.

See ya!

Mmmh.. :) Guitar Hero.


Jaccie var söt & på bra humör som vanligt (Y)


Haha.. ingen komentar.

Bilder snodda av Sarah.


Kommentarer
Postat av: Jaccie

Gullunge<3

2009-02-20 @ 14:35:56
URL: http://jacquelinear.blogg.se/
Postat av: Anonym

du passar i rymddräckt;)hehe<3

2009-02-20 @ 19:51:24
URL: http://sarahmihlberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0