Städning & strömavbrott.

2009-02-01 @ 16:00:33
Sådär, nu har jag varit duktig och städat & damsugit en massa. Det är väl sådant jag brukar göra på söndagar, städa. Inte för att det är särskilt kul, men det är så jäkla skönt när det är gjort. Idag hade vi strömavbrott 2ggr, precis när man tittade på teve & nåt väldigt spännande skulle hända, så poff! jahapp.. vi väntade i typ tio minuter, sen kom elen tillbaka igen. Men sen, poff! Igen.. andra strömavbrottet var inte heller särskilt långt, men det var ganska frustrerande när jag behövde ställa om klockan två gånger efter varann.
Just nu sitter jag och tar det lugnt, skissar lite på ett papper, vi får se vad det blir för något. Kanske lägger jag ut en bild. (Y)


Ett berg av kläder som jag ännu inte tagit itu med.
tss... typiskt mig..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0