Proffsjuryn till melodiTEXTivalen

2009-02-25 @ 20:47:39

Åhåå.. snart är det dags... bara drygt en vecka kvar till den stora showen. Jag längtar! Idag fick jag ett mejl av Lars Ahlin om vilka som ska vara med i proffsjuryn; Kenneth Gärdestad, Richard Herrey, Gladys del Pilar och Dogge Doggelito. Sedan ska det tydligen vara en internationell jury.. från flera andra länder!! Är det nu jag får hjärtstillestånd och dör? Det känns så stort...

Från att ha varit en helt vanlig skoldag, med en helt vanlig svenska lektion, då vi fick i uppgift att skriva en låttext, som kom att heta Save the world så har den nu blivit tonsatt och ska framföras den 5e mars 2009 i meloditextivalen på Estrad. Det är stort, nu dör jag.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0