Nationella prov & Twilight Parodi

2009-02-05 @ 17:27:54
Inte alls kul, inte alls... Idag vaknade jag på fel sida & det blev inte bättre av att försöka peppa mig själv inför nationella provet. Det gick väl sådär, fick ingen inspiration alls, så det blev väl mest ganska mycket kladd på 5 papper som jag lämnade in. Dålig dåligt. Imorgon ska jag hem till min kära vän Tyra Banks, som vi kallar henne ibland. Jag ska få träffa hennes söta hundar & en liten nykomling vid namn Fifi. Fransk Bulldog. Om jag någon gång när jag är äldre skaffar hund så har jag bestämt mig för att skaffa just en Fransk Bulldog.

Nu ska jag leta efter kameran, Ciao!



Hysteriskt kul parodi på Twiligth! (y)
får iallafall mig på bättre humör.

-I know what you are..
-Say it.. out loud.. say it!
-..you're gay...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0