Den lilla Fifi

2009-02-06 @ 21:46:34
När jag kom hem till kära Tyra Banks blev jag bokstavligen attackerad av fyra franska bulldogs. Dom rusade mot mig och började hoppa o tjoa sig. Tyra öppnade en hundbur och ut kom den värsta av dem värsta... FIFI! Även hon kom rusande mot mig, och välte nästan omkull mig i sitt gigantiska språng för att få hälsa på denna främling.. hah, nejdå, så var de nog inte direkt. Nog för att hon var ivrig för att hälsa på mig, så var det snarare jag som fick henne att ramla omkull när jag dök efter henne och nappade åt mig av godingen. Den första bilden är ett bra exempel på hur jag torterade henne med kramar.




bra dag hos Tyra idag! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0