Måndag, måndag, måndag..

2009-04-20 @ 21:14:18
Måndagar brukar alltid vara "åhvadjaghatarskolan" dagar, men den här måndagen var helt okej (HELT OKEJ?!). På morgonen var det jag som livade upp i korridorerna med min överskottsenergi och mina vänner undrade som vanlig vad jag tagit som fått mig att bli såhär. Ja, det har jag faktiskt ingen aning om, men vad det nu än var som jag tog så hade de sina biverkningar också. ;)  Kort efter lunch sjönk humöret, och jag började känna mig trött och hängig och sen kom de där "åhnejdetärmåndagjaghatarskolan" tankarna. Det kan ju ha varit något i skolmaten också? haha.

Även om jag var hur seg som helst, så var det bara att pallra sig iväg till stallet iallafall, idag kände jag inte för något långt pass med lilla Pepsi. Jag och Sarah började lite segt med en uteritt, och sedan blev det lite arbete i ridhuset vilket faktiskt gick riktigt bra, hur trött jag än var. Har tyvärr inga nyare bilder på mig och Pepsi, men det lär väl komma i framtiden.

Imorgon efter lunch ska jag, Sarah och Tyra åka in till stockholm för att smarta oss på naturhistoriska. Vi fick lite komp eftersom att vi behöver samla lite material till vårat klimatarbete i NO, så då passar ju naturhistoriska alldeles utmärkt.

B i l d e r   k o m m e r   n o g   u p p   i m o r g o n !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0