Good morning!

2008-09-30 @ 19:21:04
Har egentligen ganska mycket läxor att göra just nu. Har bl.a ett engelska prov på fredag och ett no läxförhör på torsdag. Men just nu har jag tagit en paus från allt pluggande. Dessutom har jag en låttext som jag ska lära mig till på måndag samt att kunna spela den på pianot, o de går väl sisådär. Jag är ingen pluggmänniska, jag ligger hellre och sover efter skolan... :)

Just nu håller lilla duktiga joss på att spara ihop till den där datorn och jag har kommit endel på vägen men de är långt kvar. ehe.. har lyckats skrapa ihop 250kr på drygt två veckor (; så jag ska försöka arbeta ihop lite cash här hemma, hur nu de kommer gå. Wish me luck!

Det kommer bli så att jag inte kommer blogga på måndagar och onsdagar eftersom jag kommer hem så sent då.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0