Torsdag.

2008-09-04 @ 16:32:36
Torsdagar är härliga,
 då slutar vi halv två. Dagen har varit långtråkig ändå tycker jag. Min mp3 dog under matten idag, och då blev jag skita irriterad.. man borde fan ha ett extra batteri till den jäveln.

Igår hade vi klassfoto.. och jag hade ju tänkt mej att ha utsläppt, men det gick ju inte, för håret blev lockigt.. den där hårprodukten var ju inte sådär jätte bra.. men det regnade ju ganska mycket.. så det kan ha varit en annan anledning också till varför mitt hår blev lockigt (så fort det är fuktigt i luften så lockar sig mitt hår). Därför bestämde jag mig för att ha uppsatt hår. Mmhmm.. jag blundade på två bilder och jag önskar innerligt att dom tar nån av dom bilderna till skolkatalogen!! Idag kunde jag iallafall ha håret utsläppt hela dagen, så jag ska ju inte klaga för mycket.

I morgon och på lördag kommer jag antagligen inte kunna blogga så mkt, då ska jag övernatta hos min kompis Sarah, och sen drar vi till stallet för att rida hästarna.

Ciao!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0