Tired

2008-09-08 @ 19:09:30
Okej.. jag är typ grymt jävla trött.
Slutade halv fyra idag, och sista timmen hade vi gympa och jag blev typ helt slutkörd. Jag körde höjdhopp med några andra och jag klarade 1,20m som högst. Jag måste säga att jag är ganska nöjd iallafall. När jag kom hem la jag mej i sängen och skulle 'försöka' göra engelskaläxan, men det gick fan inge vidare. Jag somnade typ på direkten, så jävla typiskt mej! Så vad mer har hänt idag?

Några killar hade hittat en vårtbitare i ett klassrum(?) och så började dom slänga omkring med den på varandra.. om jag ska vara ärlig tyckte jag synd om den, den bröt typ alla sina ben av allt slängande, så tillslut var Sandra tvungen att rycka ut och ta slut på dens lidande. Hur kul kan det va att slänga omkring en vårtbitare tills den typ dör..? djur är djur och djur ska man va rädd om. Right?

BTW! Missade Mtv video music awards.. och jag är arg... ska dock se den på nätet istället annars överlever jag inte!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0