I feel smart

2008-09-09 @ 17:58:50
Okej snart blir jag galen!!
Jag kan fan inte sluta tänka på att om mindre än ett år slutar jag nian och då får jag typ aldrig mer se mina vänner igen? Never again..? Jag och min kompis Mari satt nästan o bölade under en lektion, och det var inte kul vill jag lova, för det är sjukt att ens tänka tanken på att alla kommer splittras! Oh god, make me 6 years old again! Jag och Mari har bestämt oss för att söka till en lärarlinje, för fuck yes, vi ska fan börja jobba på våran skola.. bättre idé kan man inte få (: Då slipper vi ligga o böla om nätterna och tänka på att aldrig mer få se våra kära lärare mer.

I feel smart.


Kommentarer
Postat av: Mari

Yaaay, du & jag joss (: Christer will coach us.

2008-09-10 @ 21:43:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0