Homework is killing me..

2008-09-18 @ 20:42:39
Som ni kanske förstår.. jag har en asjobbig vecka. Vi har 2 prov och minst tre läxförhör. Det är inte klokt! Imorgon är det SO prov som gäller, så jag måste plugga. Jag pluggade i drygt en timme när jag kom hem, men sen däckade jag.. borde alltså fortsätta att plugga nu, men jag ser helre på tv. (:

Igår var det också en stressig dag, jag skulle egentligen plugga till NO läxförhöret.. men jag vart fast i stallet. Bussen var försenad och jag fick typ stressa för att hinna klart, ändå åkte morsan utan mig o jag fick ringa o klaga på dem. blablabla. Det enda roliga igår var att Sarah kom inrusandes i stallet precis när jag höll på att göra mat till Pepsi.. hon var helt hyper och skrek att hon hade fått en häst! Yay! Dom hade  varit och besiktat den idag och om den skulle gå igenom besiktningen så skulle dom köpa den. Vilket dom också gjorde (:

Nu ska jag fortsätta se på Top Model på 3.an Ciao!



Audrey Kitching


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0